loading...
بچه های بهشت
رزمنده بازدید : 52 دوشنبه 23 دی 1392 نظرات (0)

یا امام زمان تا حالا هر وقت مشکل داشتم اسمتو صدا زدم ،هر وقت گیر کردم یه راست اومدم سراغ خودت، هیچ وقت نشده دست رد به سینم بزنی، هیچ وقت ردم نکردی، فقط خودت میدونی که چقد بهت اعتقاد دارم یا امام زمان منو از تو این موقعیتی که گرفتارش شدم نجات بده خواهش می کنم کمکم کن، امام زمان کمکم کن

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • کانون فرهنگی آموزشی شهید آوینی
  • دل شکسته من
  • ♥ ♥دل دیونه♥ ♥
  • چت
  • مداحی
  • پایگاه شهیدمهندس مهدی باکری
  • حوزه بسیج کارمندی محرم
  • پاسدار شهید مهندس رضا کارگربرزی
  • تا شهدا
  • سر گذشت تلخ
  • ایران دانلود
  • بزرگترین مرکز دانلود مداحی
  • یا امام رضا
  • هیئت شیفتگان حضرت رقیه(س)شهرستان نظرآباد
  • هیئت علی اصغر
  • هیئت ثارالله شهرستان نظرآباد
  • لسلام هیئت انصار المهدی عج
  • ابزا ساخت تصوير استاتيك
  • مجموعه فرهنگی تربیتی عاشورا
  • ساخت کد
  • سنگر مجازی
  • وبسایت روشنگری
  • عصر تبلیغ دین
  • علمدار کربلا حضرت قمر بنی هاشم(ع)
  • یا اباصالح الهدی ادرکنی
  • اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان
  • قرارگاه علمدار
  • اردنیای خدا
  • ✿إِنَّآ أَعْطَیْنَـکَ الکَوْثَرَ✿
  • همه چیز درباره کامپیوتر
  • آقاسید علی
  • شهـــــــادت
  • قدمگاه شهدا
  • چـــــــــــــادر خاکی
  • آپلود
  • فرهنگی
  • السلام علیک یارُقَیـّـِه بنت الحسین شهید
  • شب های عاشقی
  • آزمون
  • برابری
  • قیمت روز خودروی شما
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • نظرسنجی
    سلامتی امام زمان صلوات
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1270
  • کل نظرات : 139
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 311
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 6,647
  • بازدید سال : 38,831
  • بازدید کلی : 244,113
  • کدهای اختصاصی
    روزشمار محرم عاشورا

    دوست دارم

    چت روم الناز

    وبلاگ-کد لوگو و بنر
    روزشمار فاطمیه

    پیچک